*Slött & dött*



Fick min efterlängtade sovmorgon idag, skönt som sjutton!
Började städa i ordning lite här så nu kvarstår dammsugning så tar det ikväll eller i morgon, eller varför inte när jag fryser hehe man blir ju så varm av det =)
Ha myskitet på nu och ligger i sängen, läste nyss ut boken jag höll på med "Äcklig".
Finns bara ett ord för den . TRAGISK.
Vissa borde inte ha barn helt enkelt, helt fruktansvärt att man slänger ut sin 13 åriga dotter och tvinga henne betala hyra när hon går i skolan.
För att inte tala om all misshandel, sjukt sjukt sjukt!
***
Kvällen ser lugn ut kommer tillbringa den vid datan & tv:n, hittade en viss persons blogg som jag varit angelägen om att få tag i, så ska plöja genom hela den hade jag tänkt.
Tur att X bara har bloggat i 5-6 månader ;)
***
Varenda gång jag gå förbi min resväska i hallen längtar jag tills det blir dags att packa den ;)
Är bara hrmm... 4 veckor kvar *ler*

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0