*Three nightguests*

Kvällen igår slutade inte riktigt som jag hade planerat, gick och la mig redan efter 22.00 tiden, jag var svin trött (trodde jag). Tobias ringde och frågade om jag ville haka på ut vilket jag var jäkligt kluven till.
Slutar i allafall att jag blev pigg så va bara att stiga upp och klä på sig partyklänningen och klackarna ;)
Blev Linnegatan, La Sombrita ett schysst salsahak, mötte upp Tobias och hans polare där.
Mycket trevliga allihop.
När det stängde drog vi vidare till Neff (jag som bara skulle vara med en stund), det var jag, Tobias och Anders 1 och Anders 2 som drog dit de andra skulle hem.
När även det stället stängde vid 4.00 tiden så tog vi en taxi hem till mig för att efterfesta på my balcony vilket vi gjorde as trevlig kväll verkligen.
Slutade med att alla 4 ligger i soffan och somnar, så haha vadå att man sovit illa i natt.
Anders 1 låg innerst med ena benet på soffkanten, sen låg jag emot honom och så hade vi Anders 2 mellan oss vid knäna så min arm har varit på A2:s huvud hela natten och halva jag på Anders 1 och bakom mig låg Tobias, så det vart ju inte bekvämt precis.
Vilken syn det måste ha varit, men vi tvärslockna.
Blev inte så mycket bilder tagna men lägger in en på Anders 1 ;)

// Tin @-}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0