*Underbara fläkt*

Haj haj ho haj haj hey =)

Sitter här och njuter av min nyinköpta fläkt, hjälpte som fan direkt.
Är mycket nöjd över att jag fick ihop den själv med, I'm a handygirl haha.
Efter jobbet drog jag hem och duschade och bytte om för att sedan då köpa en fläkt.
Va inne på Claes Ohlson, men de var nog slut, så fick in på glasbanken och surade lite och köpte lite smått & gott, gick ju åt endel här i fredags ;)
Ringde min gamla sambo för att rådfråga lite, blev även bjuden på mat men hade precis klämt en hamburgare.
Styrde stegen mot Teknikmagasinet, men alla fläktar va slut där också.
Så tänkte åka ut till Backaplan och när jag är på väg dit så går jag förbi SIBA, såg inte en enda men frågade expediten.
Precis när hon frågar en annan kollega som precis då håller upp en som visade sig vara den sista, men jag fick den i af!

// Tin @-}--

 Svalkande ;)

 Jävligt schysst =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0