*Pigg & Wauken*

Godmorgon =)

Det finns inget bättre än att vakna helt utvilad och kunna stiga upp direkt utan att ligga kvar!
Visserligen låg jag kvar en stund och läste lite i min bok, men det är ju allmänbildande haha.
Åt till och med frukost, hur ofta händer det för mig !?!, inte ofta kan jag säga =)
I dag måste jag verkligen spana runt på bredbandsalternativ på Telia & Comhem.
Mitt bredband sägs upp nu 19 juli så hög tid att fixa något annat.
Grejen är att jag har blivit sugen på att ha mobilt igen, nu på sistone har det funkat över förväntan och varit snabbt, till och med på MSN har det gått hyfsat fort att skicka och ta emot bilder/musik m.m.
2:a alternativet är att ha via routern, bor ju i ett Comhem hus, vilket även skulle betyda att det jämt gick fort =)
Någon som vill vara råd eller?
Ska fortsätta läsa Stella & Sebastian nu, den verkar vara i min smak =)


What is it for day tomorron ;)?

// Tin @-}--


Kommentarer
Postat av: Anonym

Imorgon har vi bott i sverige i 20 år^^

Och jag har ännu inte blivit bränd under fötterna=P

2008-07-13 @ 14:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0