*Vad händer idag?*

Morn Morn!!

Vaknade hyfsat tidigt idag, gick visserligen och la mig rätt tidigt igår va så uttråkad =)
Det blir nog en riktig slappedag idag med, ska skriva en grej till Louise, skriva lite i min riktiga dagbok, sen kanske det blir en film eller något, slappa ska jag i allafall hur tråkigt det än kan vara ibland, men skönt =)
Va inne och läste lite på Dapony Bros hemsida igår, det verkar som ett album är på G nu *Yeehaaw*
Sen hade de länkat en till Myspace sida där man kunde lyssna på några av deras låtar och sen maila in och önska vilka 2 som ska vara med på deras singel.
De hade ju bytt ut min favorit "Den du tror du e", men den fanns med på den "nya" sidan, så sitter och diggar den hela tiden, snart kanske jag till och med få göra det i min cd-spelare och MP3 *Nöjd*

// Tin @-}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0