*Helsingborg*

Då var man hemma i Göteborg efter en helg i Helsingborg.
Haft en schysst helg, skönt att komma bort lite så nu kan jag pricka av en grej på min semesterlista, hade ju tänkt dra till HBG & Danmark i sommar på min semester, men fick ut mer av det nu =)
Mitt minne börjar redan svikta men ska sammanfatta helgen kortfattat, i fredags drog vi över till Helsingör hade Smirnoff i sikte, kommer dit när det stänger *I'm Mr Brightside*
Så satte oss där en stund innan vi drog tillbaka, fick bli lite Toblerone och M&M på båten istället inte helt fel det heller *Mums*
I lördags tog vi en sväng på Jimmys hoj, mucho nice satt och njöt bara *Lovely*
Körde till Mölle eller vad sjutton det heter, flashbacks från våra bilturer när vi va yngre.
Jag vet att jag har en bild där i från och att det är en gubbe som kollar rätt in i kameran i bar överkropp *STÖR MIG*

// Tin @-}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0