*Dyk tillbaka*

Vad är det frågan om egentligen?
På endast 2 veckor har endel X och gamla dejter dykt upp eller rättare sagt hört av sig, why why why???
Vad har jag gjort världen för att de ska höra av sig?, finns en som jag känner att ja fortfarande vill ha kontakt med och det är Roger, vi har en speciell liten "relation" som bara vi förstår tror jag.
Vi hörs verkligen sällan mot zero, men båda vill ändå hålla kontakten typ, jag vet inte, men bara han och jag vet det så är det ju bra haha =)

Ska göra en bokbeställning på Adlibris innan jag går och lägger mig tror jag eller ska jag bara lägga de i kassan så länge!?!
I höstas kollade jag på en snygg klänning från Miss Sixty som var så nice, men kände inte för att ge 1600 kr för den, hittade den för 1050 kr nu, så om lönen blir bra i juli tänker jag faktiskt köpa den.
Alltid kul med något extra fint i garderoben ;)
Ska säga godnatt till Jimmy, Andy och Sofie nu och såklart er ;)
*Sleep Tight*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0