*Frukost på sängen*

Av mig själv, men dårrå =)
Invigde min nya brödrost idag och den funkade väldigt bra, inte lika snygg som den gamla ( a big smile to my mum), men den är ju i silver dock =)
Måste handla mat sen, listan har aldrig varit så lång, just nu finns det massa öl, ägg och sallad, så det ska det bli ändring på, är bara så jobbigt att bära hem skiten och är endel tunga saker jag behöver.
Men får göra som tanterna stanna mitt i vägen med kassarna och andas in djuuuupt och uuuut *ler*
Ska dra in till stan också, få krupp av att sitta hemma och läsa hela tiden.
Jag behöver inget speciellt utan ska mest spana runt, ett par schyssta shorts och ett sysét skulle dock vara välkommet =)
Fick ju ett häfte med en massa rabatter av kusinen, kan säkert komma till användning =)
Ska betala in hyran & lånet innan jag börja dra mig, hade inga andra räkningar denna månaden TACK & LOV, blev vinögd av att se lönespecen idag sjukavdrag - sjukavdrag- sjukavdrag - karensdag - karensdag *Huuuh*

Ska avsluta med det roligaste citatet från Morden i Midsomer igår : Typiskt överklass rävjakt, polo och sex!
Haha det ligger mycket i det känns det som ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0