*Hotel fixat =)*

Niiiice nu har pappa bokat hotell till mig då jag ska upp till Stockholm i augusti *Gyttans*
Hade tänkt ta First hotels, men de rummet jag va ute efter va redan bokat + att de skulle bli svindyrt om jag skulle få ett annat som de hade som förslag.
Så hade några vandrahem i plan B, men sen blev det hotellet vi brukar bo på när familjen är uppe Innedal, känns mucho bättre eftersom jag känner till det utan & innan =)
Ska bli nice att komma upp dit då det är sommar, aldrig varit där då, alla andra årstider dock *ler*
Så ska lägga undan lite av de 2 lönerna jag hinner få innan så man kan shoppa loss lite.
Åker mest upp för miljöombyte och "bara vara", hittar ju så bra där, men klart man ska göra stan liksom ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0