*Jag vill inte jobba i morgon*

JAG VILL INTE herregud jag har gått och blivit en bekväm jäkel nu.
Innan när jag var sjukskriven längtade jag verkligen tillbaka till jobbet, men det tar emot att gå dit i morgon kan jag säga.
Har vant mig att gå hemma nu även om det visserligen är segt *Suck*
Tror det mest beror på att jag har tappat rutinen nu, innan var man ju inne i det, vilket jag verkligen inte är nu, men blir väl förhoppningsvis det om 2 dagar =)
Skönt att det är kortvecka i allafall, längtar redan till torsdag, så ska ha den dagen i sikte för att försöka få jobbet att gå snabbt, dagarna brukar ju flyga i väg så hoppas de gör det nu med ;)
Mp3:n är laddad det är en stoooor bit på vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0