*Klädval*

Har blivit sjukt taggad inför morgondagens utgång redan, så testade lite kläder nu *ler*
Linne är det inget snack om (asså ja ska ha det) eftersom vi ska bowla, måste vara smidigt + att man blir så jäkla varm.
Så just nu lutar det mot en svart korsett (söt-snygg) och de längre shortsen jag köpte igår + de nya skorna, ni ser nedan, vad tror ni om det? Help me out!?!
Hanna & Niclas kommer hem till mig och vinpimpla lite innan vi möter upp de andra, blir ett stort gäng.
Jag, Hanna, Niklas, Tina, Madde, Mahir, Rickard, Emelie, Fredrik, Mats, Putte, Stefan, Håkan, jag kan ha glömt någon ingen koll eftersom man har semester & de jobbar Mohaha ;)


Kommentarer
Postat av: pia

Snyggt!:)

Ha så kul! kramar

2008-06-27 @ 09:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0