*Öm i revbenen*

Suck....suck....suck....

är så tokigt öm i mina revben efter allt hostande denna veckan, nu de sista dagarna tycker jag inte ens att jag hostat något mot innan, men så fort jag hostar nu får jag hålla för magen/revbenen för det ömmar så, inte skönt alls =(
I natt har jag inget minne av att jag hostat något, framsteg ;)

Har verkligen semestertider nu kan man säga, vaknade mellan 14.00-14.30 idag, är rätt sent, men tänker passa på medan man kan, för sen är det 1 år kvar tills nästa semester *ler*
Men i mitten av den kommande veckan tänker jag ställa klockan på 12.00 varje dag i allafall så jag kommer in i hyfsad tid innan det är dags att jobba igen.

Ska läsa lite nu, sen ska jag träffa Daniel. J och en kompis till honom, de skulle käka här i Majorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0