*Pengarna på vift*

Va läbbigt jag hade varit och handlat och la pengarna i bakfickan, när jag skulle plocka ur fickorna sen fanns det några pengar där då? Nix fick panik, hade säkert något på 400 kr där i.
Springer ut på min loftgång och kollar ner mot gräsmattan och tunneln och ser något pappersliknande virvla runt och börjar kuta som fan eftersom jag såg det kom folk gående.
Då var det mina pengar som var där så snacka om att ha en jäkla tur or what.
Jävligt tur att det inte hann komma någon annan och ta de eller i värsta fall inte tro att det var mina medan jag plockade upp de =)
Gick ju bra tillslut i allafall *Pjuh*

Är små sugen på mat, men började frossa körsbär precis *Illa*
Ska sluta upp med det och göra nudelsoppa sen, ska bara få in hungerkänslan igen ;)
BTW. . . FYRA DAGAR kvar innan jag går på mina 1:a semesterveckor, just nu känns det galet bra, någon som vill leka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0