*Red Stripe*

Idag var det jäkligt segt för denna ladyn att gå upp, gick och la mig 5 i natt, jag LOVAR att det inte händer för ofta, men min käre gode gamle vän Julius kom in på MSN precis när jag skulle logga.
Hade ju saknat hans Karlshamns dialekt haha så han ringde upp sen, så ja vi pladdrade på ett tag *Kul*
Ví kom fram till att det va 5-6 år sedan vi "träffades" för 1:a gången, sen har vi varit periodare, mucho kul att vi fortfarande har kontakt i allafall alltid kul att höra vart han befinner sig.
Vaknade av att Niclas messade i morse, sen kom brorsan strax efter.

Begav mig till glasbanken så fort jag hade klätt på mig, Putte, Stefan & Håkan kommer också och "förfesta" här lite innan bowlingen *Kul Kul*
Skulle köpa lite öl, tack vare att Jimmy introducerade Red Stripe för mig så har det blivit ännu en favorit *Tack om du läser detta ;)* Köpte en sådan Sourze Apple som jag pratat om innan =)
Ser att klockan redan har hunnit bli 14.40 så få börja göra iordning mig om en timma, de kommer vid 17.00 tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0