*Seg segare segast*

I dag mår man som man förtjänar ;)
Mötte upp Andy vid Järntorget i går sen satte vi oss i Slottsskogen och göttade oss, för att sedan förflytta oss till en uteservering som de hade där, blev Rosévin för mig *Göttans*
Drog hem till mig efter ett tag och fixade Tacos tanken va att sätta oss på någon uteservering, men det slutade med att vi satt på balkongen och hade vårt eget lilla drinkbord *Jisses*
En mycket trevlig dag & kväll var det i allafall.

I dag efter att han hade gått så satte jag i gång med lite städande, har dratt ut allt i klädkammaren och går igenom exakt ALLT jag har där inne, ska göra det i hela lägenheten.
Tänkte ta en paus nu innan jag ställer in alla väskor igen ;)
Btw, hade en önskan om att skriva ut hur jag gör min nudelsoppa, kommer senare idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0