*Frukt & pengar rullar in*

Ringde min telefonbank på vägen hem från jobbet och blev lite paff, hade tydligen fått in de där skattepengarna nu, trevlig överraskning =)
Så jag hoppade av en station tidigare och gick in på Hemköp för att köpa en grillad kyckling och majskolvar, är något speciellt med lukten av en grillad kyckling.
Eller det luktar gott och glans haha.
Gick över gatan för att köpa lite frukt så blev, ananas, gul vattenmelon, jordgubbar, bigarråer och vindruvor *Mums*
När ja kollade genom posten så hade jag fått från Crawford, de ska betala ut 3500 till mig som skade-ersättning och så lät de som jag skulle skicka in mina lönespec då för att få lönen de dragit bort, fattade inte det till 100 men men.
Alltid gytt med extra pengar, juni är alltid den månaden då jag har mindre ekonomi, semester/midsommar och andra bravader you name it =)
Ska hugga in på min grillade kyckling nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0