*Tjejer är fulla hela veckan*

Vi tjejer är fulla hela veckan:
MÅNDAG-ONSDAG är vi praktfulla.
TORSDAG är vi förväntansfulla.
FREDAG är vi beautyfulla.
LÖRDAG är vi skitfulla och på
SÖNDAG är vi bakfulla =)

Fick denna av MIa idag tyckte att den var rätt nice.
Tog mig en sväng bort till Nu Service innan idag när jag skulle gå till vagnen hör man någon ropa HALLOO, så stod Yusuke framför mig *Kul*
Idag har det varit väldigt varmt, blå himmel dock med moln, men det blir aldrig skönt på balkongen på samma sätt som innan =(
Hoppas det kommer lite sommarvärme nu min sista vecka så man kan spendera ett antal X timmar på balkongen i bikini, hoppas hoppas =)



Fick en fin blomma av Niclas & Hanna i går =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0