*Adios Amigo Bye Bye*

Då har jag lämnat av Sofie vid stationen.
Trodde jag skulle dö av nervositet när vi åkte i vagnen, mitt spårvagnskort försvann ju igår så skulle köpa ett nytt nu när vi åkte in, och tänkte chansa.
Klart som fasen det kommer på en kontrollant då, min kropp verkligen skakade så nervös var jag.
Så han stod och snackade med oss vilket som kändes flera timmar, det enda jag tänkte var ge mig den jä*la böteslappen då.
 Så frågade han vad vi hade för förklaringar och jag sa att han ändå inte skulle tro på mig, för det låter ju verkligen som en bortförklaring med att man tappat bort det + att han ha rätt man bara shiiit.
Hur som helst så slapp vi böter, han gav oss varsitt kort så vi kunde messa efter en biljett, pjuuuh säger jag bara.
Brukar ju alltid ha med mig mitt kort annars *Suck*

Lite Björn också


Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

han är överskattad!

2008-03-02 @ 16:55:21
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY
Postat av: Sara

nej, han är underbart rolig!

2008-03-04 @ 13:45:42
URL: http://payinginnaivety.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0