*En liten fika*

Då har jag invigt min bricka jag köpte igår, den var verkligen perfekt =)
Gick i från jobbet jävligt fort idag eftersom det är flyttkaos där nu, jag blev så stressig av att chefen röjde och höll på där, saker överallt så hade ICA Kvantum i sikte.
Och väl där köpte jag Donuts, de är så sjukt goda, vi brukar köpa de i Halmstad och så visste jag att de fanns här med så köpte 4 stycken *Mums*
Skulle ta bussen hem från Frölunda Torg har börjat med den nu eftersom den stannar kanske 100 meter från vår uppgång *Perfect*
Och bara för att tiden började rinna i väg så kändes det som kassan inte rörde sig ett skit, de höll på att lära upp en ny kille med så har aldrig sett någon ta i varorna så försiktigt, hade lust att rycka ut kvittot i handen på han *suck*
Sen var det att gå fort som bara den och det gjorde jag, gick så fort så att fötterna värkte jobbigt när man måste skynda sig, hann till bussen 3 minuter innan den åkte, bra jobbat ;)

Mitt vänstra öga klyddar, tror jag fått ett litet jack eller sår nedanför ögat precis vid ögonfransarna.
Har nog inte skrivit det här, men en kollega råkade få in en katalog i mitt öga när vi var och försorterade.
Och de som känt mig sen jag kröp på 4 vet att jag har väldigt känsliga ögon så trodde aldrig att jag skulle få upp det igen . . . Och nu är det som sagt ömt och aj aj aj =)
Dags för lite läsning innan min powernap, för sedan är det TV - time; Extreme Home makeover, Christine, Kockduellen . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0