*Hej! Mitt vinterland*

I dag när man var på väg till jobbet var det värsta snöyran ute, gick och önskade att jag skulle trilla omkull i backen ner till vagnen för lusten var på 0 kan man säga.
Och som sagt dagen var inte kul, snö och blåst som fasen, gick ju knappt att se ett skit p.g.a snön som yrde, lugnade dock ner sig lite mot slutet då det snöade lätt.
Och igår var här värsta vårvädret, svårt att tro.
Har krypit upp i soffan med en kopp te och min nya gosiga tröja.

Blir nog filmtime ikväll, fick hem Kärlek på menyn idag *Nice*



Bild från distriktet idag när jag var klar!



Hemma i hemmets varma vrå ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hallåå. När ska jag få se din lägenhet? :D:D

2008-03-17 @ 22:10:59
URL: http://payinginnaivety.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0