*I hate Europe*

Jaha då har man bokstavligt släpat ner tvätten till tvättstugan det var möe idag kan man säga.
Tvättar lakanen med, så blir lite mycket att bära *Pjuuh*
Kommer upp till lägenheten och vad hör jag? Jo grannarna har vridit upp volymknappen sen kommer refrängen " I Love Europe", herregud jag kommer behöva förtidspensionera mig p.g.a dem *ler*
Men det är väl trevligt med lite dansbandsfreaks intill väggen ;), visst folk får lyssna på vad de vill och jag tycker även själv att det finns endel bra dansbandslåtar, men Christer Sjögren tål jag verkligen inte, jävla smilfink rent ut sagt, gillar inte han på scen MEN han verkar rätt bright när de intervjuade honom efter att han gick vidare (Jag säger då det).

Helgen ser väldigt lugn ut för mig i allafall.
Hade frågat en polare från Malmö om X ville komma hit, men fick inget svar, känns som ett nej då va haha.
Ska små städa/plocka i lägenheten lite, och så får det väl bli Melodifestivalen i morgon.
Skulle behöva åka in till stan med, men har verkligen ingen lust, får se om jag får en spontan kick i morgon eller på söndag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0