*Jordgubbspremiär*

Då var man galet mätt och uppkrupen i soffan tittandes på Rent hus.
Har gjort nudelsoppan själv nu då och visst var det mumsigt, men kommer aldrig att göra den lika bra som Yusuke, han är grym på mat.
Kunde dock haft i mer buljong för den starka smaken kom mest i slutet även om jag blandade som fasen =)

I dag på jobbet åt jag årets första jordgubbar, de hade med det på vår fruktbuffé, måste säga att jag uppskattar den enormt, när jag jobbade i VMO hade de typ bara äpple, päron och bananer.
Här har de bananer, äpple, päron, persika, jordgubbar, apelsiner, clementiner, vindruvor, tomater, paprika, gurka, avokado m.m.

Ska fixa lite här, sen hade jag tänkt göra mig i ordning för natten och bädda ner mig i soffan och tända lite ljus och ligga där tills det blir dags att förflytta sig till sängen . . .

Satt och chattade med Sofie häromdagen så sa hon en väldigt trovärdig sak, vill inte namndroppa personen vi diskuterade.
Men det handlar i allafall om att jag blir sur när jag chattar med X ibland, även om X absolut inte skriver något dumt.
Så sa Sofie X kanske inte skriver det du vill höra, och det fick mig att tänka till lite att det lät jävligt bra + att det säkert kan gälla i många sammanhang i "vardagslivet", vad tror nI?

Avsluta med det skönaste jag hört på länge idag;
Dainah : Vad fan heter det stället som har platta köttbullar?
Oskar: Mc Donalds ( Jag dooog av skratt)



Ingen syn som peppar en till att jobba precis!


Kommentarer
Postat av: Tina

Det borde fan finnas regler när man får äta jordgubbar....fusk...vill oxå ha!!

2008-03-26 @ 21:51:16
URL: http://tinolini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0