*Let's Dance på G*

Återigen är jag proppmätt jag orkar knappt andas ens =)
Gjorde nudelsoppan igen, och denna gången blev det nästan som Yusukes, hade i mer buljong vilket gjorde mycket. Kommer bjussa alla som kommer hit på den någongång räkna med det ;)

Snart Let's Dance final, är väldigt glad att det är Tina och Tony som möts.
Det 1:a jag tänkte när jag såg att Tony skulle vara med i årets omgång var att han säkert skulle överraska, vilket han verkligen gjort. Visst är han stel ibland men jag tycker han är grym.
Tina har ju briljerat genom hela programmet, jag tror att det kommer att bli väldigt jämt men att Tina tar hem det.
Blir glad oavsett vem som vinner eftersom jag gillar båda två.
Vilket par håller ni på, Tina & Tobias eller Tony och Annika???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0