*Lite shopping & Jersey Girl*

Är hyfsad nöjd med min lilla shoppingtur trots att jag inte fick tag i hälften som jag var ute efter.
Köpte Magnus Ugglas senaste CD, är ju ett stort fan av honom så vill ha orginal CD:n så att säga ingen nerladdning på idoler inte =)
Tog en sväng in på Gina Trickot hör & häpna, HATAR den affären inne i femman eftersom det är sjukt trångt och står klädställ huller om buller men men jag tog the step så att säga.
Vilket resulterade i ett turkost vanligt baslinne, och en myspys tröja, tröjan var riktigt tråkig egentligen, men gillade att det va en sån "I don't give a shit" tröja, ska lägga in en bild på den sen.
Tror faktiskt det kommer bli en favorit dock eftersom man kan gå och mysa i den här hemma, sen klart den var snygg men som sagt det var inget speciellt med den =)

Kollat på Jersey Girl nu med, sist jag kollade på den somnade jag så vet inte hur det slutade, men det vet jag nu.
Det är en småsöt film, men jag vågar fasen inte föda barn efter att ha sett den, mamman dör ju under förlossningen där, kan säkert hända på riktigt med *Huuh*
Nu ska jag diska och fixa käk innan Melodifestivalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0