*Mästare i rastlöshet*

The botten is nådd hur långt kan man gå? Hur lågt kan man sjunka hus kasst han man må?


Riktigt så allvarligt är det inte, men nära därpå.
Jag har verkligen så galet surt, har läst lite men får ingen ro till det så då sätter jag mig vid datan och är inom en snar framtid uttråkad även där *Suck*
Kollade runt lite på tradera, men hittade inget kul, la faktiskt upp några auktioner själv.
Hade några väskor och andra accessoarer efter min flyttstädning som jag inte ville ha kvar så tänkte kolla där först innan jag traskar in på Myrorna eller vad allt nu heter!?!

En kul sak är i allafall att min stora kärlek Brolle (Ja ja förlåt men han är förbannat nice).
Nu kom jag av mig jo; han ska ju släppa sitt 1:a album på svenska nu, så ska nog gå in och förboka det redan nu.
Har alltid gillat honom och kommer säkert alltid att göra det, enligt mig har han en av Sveriges bästa manliga röster. Han är faktiskt rätt manlig enligt mig, manlig röst och manligt byggd haha.
Det skulle väl vara luggen då som inte är sååå manlig, men den klär honom så att säga ;)

Brolle, Ett hjärta som glöder 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0