*Muse*

Vad skönt det var att komma hem från jobbet nu, varit så himla trött idag.
Sitter och lyssnar igenom en skiva som en kollega fixat till mig med Muse låtar *Klinga jäkligt bra*
Vill ni ha ett smakprov så ladda ner; Muse - Starlight
Och orkar ni inte det, kan ni checka in ett liveframträdande nedan =)




Ska ta och läsa ett kapitel i min bok mer lär jag inte orka förren jag somnar hade tänkt att ta en längre sovstund nu så jag är pigg och go ikväll.
Har tänkt att små plocka lite i lägenheten sen när jag vaknat, fixa käk kolla på Rent hus, och sedan bädda ner mig i soffan och avsluta denna dagen med en film, låter väl bra?


Kommentarer
Postat av: Tina

dom är bra. min kusin gav mig hela deras album och först så tyckte jag inte alls om dem men efter att har lyssnat på deras låtar några gånger gillar jag verkligen dem.

2008-03-15 @ 17:42:46
URL: http://tinolini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0