*One day to the weekend*

Vad skönt att det är fredag i morgon, finns dock en sak som sabbar min jobbdag, och om någon i Göteborg läser detta så lär ni märka vad jag menar i morgon när ni kollar posten ;)
Fick semester då jag önskat, men de ville gärna att folk skulle byta veckor eftersom alla i stort sett hade valt samma veckor, jag är lite sugen på att ta 2 veckor i början nu istället.
Har inget med vad cheferna sa att göra, fick bara en sådan tanke idag ska kolla i kalendern sedan.

Passade på att handla inför helgen och lite framåt nu när jag slutade.
Så har fyllt upp kyl & frys med bönor, zuccini, kycklingfiléer, läsk, och vitkål haha en salig blandning va ;)
Skulle handlat en grej från La Redoute igår med klyddade så ska göra det idag istället, fick även hem en 30% rabatt grej av de idag så det var ju tur att jag väntade =)
Ska in på Ginza och se om de har några roliga filmer med.

Mina digitalkort kom idag med, så ska göra iordning de ikväll.
De flesta är bilder på min lägenhet som jag ska skicka till farmor & farfar så att de ser hur jag bor.
Nu ska jag läsa lite. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0