*Pain in my chest*

Då var man vaken igen, gud vad skönt det vara att sova nu.
Hade ju tänkt att göra något ordentligt att äta, men tog äggröra igen *SUCK*
När jag hade käkat upp det så ställde jag mig själv frågan "Varför rostade jag inte mackor och tog en kopp te?"
Jag har kommit på varför jag stör mig så på att jag inte lagar någon rolig mat på kvällarna.
När jag bodde hos mamma och pappa så bestod kvällsmaten mitt i veckan av kanske en macka med ägg eller kanske gröt, inget speciellt men ändå mat då.
Och när jag bodde hos Cilla & Yusuke så åt de alltid mer middagsmat som kvällsmat, så jag tror att jag har hakat upp för mycket på det.
I morgon SKA jag käka rostat med te så det så haha.

Till rubriken nu då.
Jag har haft ont i mitt ena bröst då och då under dagen.
Det kanske bara varar några sekunder åt gången, men när det väl kommer är det så man vill skydda det med armarna, är som det strålar eller som det ger stötar i det.
Svårt att förklara men strålar och stöter är nog den lättaste beskrivningen, känns riktigt obehagligt hoppas det bara är för dagen så att säga?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0