*Rensning*

Tog mig en liten rensning bland alla kort man har i plånkan och i mina cardholders, sjukt många man inte använder så ofta som tar plats.
Har de jag använder mest i plånkan nu och de andra i cardholdern, som få ligga i väskan, apotekskort exempel är ju inte så viktigt, men ICA är man ju inne på minst 3-4 gånger i veckan.

Håller även på och rensa bland alla digitalkort, som ni ser nedan minskar mappen, lägger över de i en annan nämligen.
Eftersom min data är så äckligt seg nu så ska jag se om jag kan lägga in de som ska framkallas på OnOff på mamma och pappas dator och se om det rör på sig lite.
Fast visserligen går min data sjukt snabbt när jag väl är hemma eftersom routern är där så kanske kan lösa det själv.

Bokat biljett till helgen också, ska "hem" till Värnamo och hälsa på mamma och pappa.
Tänkte tackla bort mamma från bästa platsen i soffan där alla vill sitta *ler*
Ska nog ta och lägga mig redan nu, har gjort mitt för dagen så att säga.
Så får nog bli lite läsning innan jag somnar. . .





Hälften är meningslösa. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0