*Ruggigt*

Vilken snöig dag kan man lugnt konstratera.
Trodde jag skulle köra ihjäl mig själv när jag åkte till Sisjön idag eftersom jag knappt såg ett piss.
Stod och skrapade rutan på min förarsida då, men sen fick jag ge upp för det var så tungt + att jag hade bara mina "halva vantar" så fingrarna domnade ju bort.
Så fick i allafall köra sjukt försiktigt och titta ut igenom det lilla lilla hålet jag fick fram, gick ju bra tills de började snöa lätt igen. På rundan gick det dock över förväntan.

Fick mitt nya schema idag inför nästa kvartal, jag vågade knappt kolla på det först eftersom jag hörde folk i omgivningen sucka när de såg sina sluttider.
När jag väl fick det kunde jag andas ut, jag slutar senast 14.30 varje dag och 17.00 de dagarna då jag har körning vilket inte är mega ofta *pjuh* och då börjar jag även 9.30 med =)
Kommer dock fortsätta börja tidigt nu börjar jag 6.15 och ska i fortsättningen börja 6.25 wohääj 10 minuter senare!
Sen blev man ju glad att mina 2 första semesterveckor i Juni fanns med, hell yeah vad glad man blev av att se det, ska ha semester 25, 26, 33, 34 så vill ni leka med mig då så vet ni vart jag finns ;)
Valde 34 bara för IKEA katalogerna kommer då, så vassego nu vet ni det.

Jag är sugen på soppa ( Yusukes nudelsoppa ) så i morgon ska jag och Cilla gå till den japanska affären och köpa hem ingredienser så att jag har de rätta buljongerna m.m.
Ska försöka göra en egen kompad nu, ska bara ner till Hemköp och köpa en skaldjursblandning *Mums*
MEN först ska jag betala in min hyra + föra över till kontot som lånet dras på *Ordning & reda*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0