*Shame on me*

Goodmorning!

Blev inte så mycket städande här igår *Shame on me*, däremot har jag redan börjat plocka men tänkte surfa lite medan jag dricker ur mitt honungsvatten =)
Igår kväll plockade jag dock i köket & toaletten, har rensat i 2 garderober ska ta de 2 andra strax.
Sen är det bara att plocka i ordning, stryka och dammsuga, och dammsugningen tar jag senare ikväll när jag har tvättat håret för jag är fasen värre än alla katter och hundar som finns känns det som hehe.

Nu är mamma & pappa antagligen på väg till Landvetter för att resa till Sydafrika i 17 dagar, NICE FOR THEM =

Lägger som vanligt in Björn Gustavsson med =)
Han har ju briljerat stort tidigare därför var det väl svårt att få till något lika bra igår.
Tyckte han va tråkig när han skulle Beatboxa, men dansen och dikten var väldigt rolig & bra.
Avslutet på dikten var riktigt nice, och idag börjar Parlamentet igen så man får fortsätta skratta åt honom, MEN han skulle inte vara med i dagens avsnitt men men that's OK.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0