*Shoppat textil till lägenheten*

Jag och mamma tog oss en tur till Gislaved för att hitta en matta till hallen, och det gjorde vi.
Den blir nog bra jag har varit himla kräsen när det gäller just den mattan, inte för mörk inte för ljus och så vidare.
Hittade även en "gardin/draperi" som jag ska ha i det lilla smala fönstret vid dörren i hallen, man ser rakt in där så kände att jag ville ha något där, men inte täcka det helt.
Har ju alltid drömt om att få en fondvägg också, så vi hittade ett jättefint tyg som får fungera som det, kanske bättre att ta tyg än måla eller tapetsera så man kan byta om man skulle vilja ;)
Vi tog även en fika på Linnea *Mums*




Tyget som ska bli som fondvägg



Detta ska jag ha i mitt fönster, men måste korta bredden än aning =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0