*Shopping på G*

Godmorgon alla nära & kära och ni andra med =)

Då var frullen nere i magen och jag påklädd, känner mig lite små duktig faktiskt.
Det jag BORDE ta tag i direkt är, dammsuga, stryka och fixa den andra tvätten, men det är ju inte roligt eller hur?
Så tänkte göra det sen i eftermiddag för nu blir det in och göra stan, palla inte sitta inne i lägenheten idag också så har en liten lista jag ska försöka bocka av inne i City =)
Ska se om det funkar att beställa från Ellos sen också skulle gjort det igår men icke då, kanske ska testa och ringa in istället...
Har även nätshoppat annat småplock nu i veckan med, lägger upp lite bilder på det sen idag.
Bäst jag sätter fart nu för det blev visst mycket "Det gör jag sen nu"
Have a nice day until I write again.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0