*Titt i nya lokalen*

Idag fick vi åka till den nya lokalen för att spana runt lite, det gav ju inte så mycket just nu mer än "Jag-kommer-att-gå-vilse" tankar, shiit vad stort det var där.
Och bara att ta sig dit, får kolla upp bussarna och vagnarna extremt noga sen *Pjuuh*
Tog sällskap med Jonathan hem, han är góe. . .

Hälsade på grannens tjej nu med, hon hette visst Jenny.
Lite komiskt att man presentera sig ordentligt efter 1 månad när man ändå stött på varandra innan, bättre sent än aldrig hehe. Ska se om de vill fortsätta att ha mitt garage sen, för Jonas & Sandra ville helst inte eftersom det är en bit att gå, lär lösa sig i allafall.

Ska läsa och sova lite nu innan jag börjar göra min mumsiga kvällsmat som blir hamburgare med bröd, men har ingen rostad lök hemma, otur men osten är viktigast =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0