*Trippelbesök*

I förmiddags fick jag besök av pappa och Perre som är här på personalresa, så fikade lite + att Perre fick se min lägenhet (Trevligt).
Hängde med de in till stan sen, de skulle till Gamleport och jag skulle möta upp Sofie på stationen.
Så vi var på glasbanken och handlade till ikväll, så nu är vi extremt laddade.
Precis käkat lite nu ska vi slöa framför TV:n med Råttatouille.
Brollan ringde och sa att vi står på VIP listan till Respekt ikväll, har aldrig varit där innan, så ska checka läget.
Vi har Sticky som 2:a alternativ ;)


Pappa och Perre



Festar du så festar jag ,det blir nog fan fest varje dá (Text från Byz)

Kommentarer
Postat av: Nea

Jag har inga pengar på mobilen, så jag passar på att tacka för mms:et tidigare :D Men tusan, nu har pappa varit i din lägenhet innan mig >__

2008-03-01 @ 15:45:46
Postat av: Sara

Min klänning är svart :)

2008-03-01 @ 22:53:21
URL: http://payinginnaivety.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0