*Tvätt & Mat*

Om 5 minuter ska jag ner till tvättstugan för att hämta upp min förhoppningsvis torra tvätt.
När jag skulle ner innan kom det en pretty good looking boy och skulle in i tvättstugan så kallpratade lite, han tyckte inte att man skulle powernapa vid 16.00 haha.
Alla är verkligen trevliga här och hejar hej och vilt när man kommer även om man aldrig setts förut, trevligt.
Göteborgare är verkligen de trevligaste människorna jag vet, men gillar mina kära skånepågar, hallandsflickor och 08:or med förstås, oj glömde ju de som står mig närmast mina Smålänningar.

Jag har klurat som fasen på vad jag ska käka sen, kommer inte på något alls.
Kyckling skulle vara gott, men känner inte för att åka till Stigberstorget för att hämta en när Hemköp även finns här nere. (Har ju en gratis kyckling att hämta där p.g.a flytten).
Lite små kul i stil med "Kul att du har flyttat hit, här får du en kyckling" Haha.

Dags att pysa ner för sista gången ikväll, jäkla rännande när det vankas tvätt *Suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0