*Börjar bli klar*

Nu  äntligen har jag i allafall klätt på mig, tog en himla stund idag att veta vad jag ska ha på mig, är ju så himla lurigt väder just nu, ena stunden schwin varmt andra stunden blåser det kyligare =)
Hade värsta pack nojjan också, blir alltid att jag packar för mycket när jag ska hem, så använder man nästan samma hela tiden, och som sagt så är det svårt att veta vad det ska vara för väder, men har nog löst det lilla problemet nu *ler*
Till frukost fick det bli fläskfilé och ris haha, är redan hungrig dock fast jag åt för ett tagsen, men de löser sig nog ;)
Himla vad klockan jämt ska gå segt när man väntar på något, skulle fan tagit ett tidigare tåg.
Är ju sjukskriven denna veckan med, så åker "hem" till Värnamo och stannar där till onsdag tror jag, vill ha några dagar här hemma med innan jag börjar jobba.
Ska börja fixa i ordning resten innan jag byter stad och län ;)



Outside the kitchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0