*Brogyllen*

Flög upp ur sängen idag då jag kom på att Cilla fyllde år i söndags =)
Så messade henne för att se så att hon var i verkstan, men vi bestämde att vi skulle ses på Brogyllen & fika, Yukimi var även med.

Så jag trippar ner till Blomsteraffären här och köper en blombukett åt henne, vet att hon tycker det är så kul att få.
Efter det beger jag mig bort till Klippan för att köpa Rosévin till henne på glasbanken, passade på att köpa en Törley till mig själv.
Någon som vill dela den med mig kanske ;)?

Tar sedan vagnen till Domkyrkan, har nog inte varit på vagnen på 1,5-2 veckor nu så kändes skumt *ler*
Möter upp Cilla & Yukimi där, Yukimi var tyvärr tvungen att gå till Studion rätt fort.
De skulle ha konsert om några veckor, får se om jag ska gå =)
Cilla & jag sitter och tjötar på ;)

När jag kom hem va det bikinin på och ut på balkongen, påbörjat brevet till Pappu, blev typ klar med, att jag är så snabb att skriva brev på engelska *Duktigt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0