*Hjärnsläpp*

Skulle bränna en CD till Louise nyss och fick världens jäkla hjärnsläpp hur man gjorde, helt galet att det kan bli så, men nu är den på G i allafall ;)
Blev lite lack spännet till mitt bandage har kommit in under soffan av alla ställen och jag kan inte rubba soffan och behöver verkligen det eftersom jag inte kan ha bandaget annars utan de släpper.
Måste få ut det i morgon så jag kan ha det när jag jobbar på måndag, känner av foten endel kan jag säga *Spookie*
Blev väldigt hungrig och slog mig att jag inte ätit sedan salladen jag och Cilla tog ute på Saltholmen, men känner inte för ställa mig och fixa käk NU.
Jag har en pizza som man kan värma snabbt och eventuellt göra äggröra men palla nicht, kanske ska koka 2 ägg i allafall!?! *Velar som F-A-N*

Daughtry - Over You


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0