*I feel so alive*

Vaken och utvilad? Åh yes ;)
Känner mig helft mofflig i halsen och näsan, är väl allergin som spökar trots allt, få se om jag skaffar mer tabletter ;)
Dagen ser lugn ut kan jag säga, hade ju tänkt dissa Eurovision ikväll, men är ju bra tidsfördriv i allafall, men blir nog bud på att åka bort till Nuservice och köpa en liten godispåse isåfall.
Fast vill ju ha S-märken, men orkar inte dra in till city, kan ta det nästa helg haha.
Fast kommer nog inte vara godissugen då, eftersom jag kanske köper lite på Gekås.
Visst ska det bli kul mamma !?! ;)
Ska spana in bloggarna jag följer, sedan blir det nog en sväng ut på balkongen =)



Blev nöjd (gårdagens)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0