*I love my balcony*

Jag har nog blivit sambo med min balkong, den finns alltid där för mig haha =) Men allvarligt tog frullen där i dag sen har jag blivit sittandes där, så gudomligt skönt.
Så har faktiskt redan läst ut boken som jag började med igår =)
Ska nog ta en annan bok innan jag börjat med Östermalmsmorden, kan bli lite för mycket polissnack *ler*

Folk som bor här i området är och slänger glas hela tiden vid återvinningsstationen =)
Är alltid någon där känns det som, även när jag är inne och har balkongdörren stängd hörs det!

Jag är verkligen INTE hungrig, men känner att jag vill äta för att ha det gjort för dagen så att säga *Hmm*
Kanske blir sugen lite senare ikväll, då blir det köttbullar & makaroner är sugen på köttbullar iaf.
Samma sak i går åt mer för att ha det gjort, va inte alls hungrig och åt inte upp hälften ens.


Kommentarer
Postat av: Tina M

Hej igen....
HAr en liten fråga. Vad ger du för din lägenhet i månaden? Har du hushållsel som ingår då?

2008-05-05 @ 18:49:09
URL: http://tinolini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0