*Inflammation i ledbanden*

Var ju hos vårdcentralen så läkaren fick kolla på min fot, så hade tydligen en inflammation i ledbandet eller vad det va han sa*
Så han sjukskrev mig till nästa fredag och fick även en medicin för det!
Så förhoppningvis kommer den göra det i stort sett helt bra nu!
Blev lite irriterad på att läkaren i Värnamo inte ens kollade på foten, hade han gjort det kunde jag ju fått medicinen lite tidigare.
Surt att behöva vara hemma igen, men men!
Ska till jobbet i morgon för att lämna alla sjukintyg + kvitton ska se om jag ska vara med på Sheraton på fredag ändå även att sjukskrivningen inkludera det datumet!
Hade tänkt åka hem till Värnamo nästa helg för att åka till Ullared *ler*
Men kanske åker hem nu på söndag och stannar hemma till onsdag och åker mitt i veckan istället!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0