*Jävla sätt*

Det finns bara en grej som kan få mig riktigt lack och givetvis är det jobbet.
De himla mupparna har slarvat bort mitt sjukintyg som Tina hade räckt över personligen till en lagledare för att ge det till cheferna och vad gör han? Slarvar bort det.
Jag blir sur, tycker det är så himla dålig stil framförallt när det är en sådan pass viktig sak (Morr som Yvonne skulle ha sagt *ler*)
Mamma ringde vårdcentralen så de ska skicka en kopia som tur var *Suck*
Annars lika segt idag fattar fortfarande noll så kollar mest på när de andra jobbar =), på fredag slipper jag det, då ska jag & Bosse nämligen vara på Sheraton under dagen för och lyssna på någon som pratar haha, trist det med tror jag men inget kan bli värre än det jag redan gör =)

Va inne på Åhlens och skulle köpa en film medan jag väntade på bussen.
Så började jag och hon i kassan prata om Brolle om hur bra vi tyckte att han var och sånt haha.
Hon var as gó, så diskuterade vi körslaget, hon hade inte hört hans nya album så jag bara "Du måste lyssna på det om du gillar honom" Hon blev så sugen så hon gick och hämtade den direkt haha kul ju.
Synd att inte alla expediter är lika trevliga som hon.
Stör mig på de som jobbar på Hemköp & ICA här nere, de pratar mer med de som sitter i kassan jämte en den som handlar.
Finns många undantag men sjukt många som borde skaffa ett mindre socialt jobb då om de ska va så sega =)

Hotell Göteborg - Hotel Göteborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0