*Nu sååå*

Nu har jag varit duktig och varit borta med återvinning, pantat burkar & flaskor som jag tycker är extremt pinsamt.
Tog ur all mat ur kylen & frusen och torkade hyllorna, torkade även i alla skåp som jag har där.
Det enda som återstår på min To do list är att sortera in papper i mina pärmar, tänkte göra det lite senare när Singing Bee håller på.
Ringde en tjej som var sjuksköterska eller vad det var, det var i samband med försäkringkassan i af.
Frågade om olyckan och så fick jag lite frågor kring det, så berättade hon att de ska skicka ett brev nästa vecka med grejer de vill jag skickar in som lönespec, sjukintyg, kvitton m.m.
Jag ska ju få ersättning och få ut lön jag gått miste om m.m, hängde inte med i allt hon sa men kommer brev nästa vecka. Läkarkvittona och det har jag ju lämnat till chefen, har jag tur finns de kvar så att jag kan kopiera de där.
Annars får det bara bli specen och intygen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0