*Sanningens ögonblick*

Äntligen drar det ihop sig, väntat hela dagen på att programmet ska börja.
Är ju fortfarande lack för att jag missade det i torsdags *grrr*
Har precis fått reda på om de är tillsammans fortfarande eller inte, tvingade en polare att säga det som känner en av killarna i soffan.
Hade ju dumpat "min kille" direkt om han var en sån mes =)
Är så otroligt sällskapssjuk, Tina ringde och undrade om jag ville hänga med henne och hennes ena dotter till en uteservering, men kände inte för det just idag.
Men sa att vi skulle hitta på något till veckan =)
Tommy ringde med, men tog det inte eftersom det var från Privat nummer, men han snackade in på lådan och ville kolla hur det var med mig och om jag gick åt det friska hållet haha.
Kanske kan hälsa på de i slutet av veckan och se hur jag känner för att börja jobba sen och framförallt om jag måste jobba inne eller om jag klarar att vara ute.
Ska spana vidare på Parlamentet nu i allafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0