*Sikken najjsig kväll*

Jag vart ju inte alls taggad för att gå ut ett tag, men eftersom klockan just nu är 01:47 så förstår ni att det var jäkligt kul =)
Började med att jag mötte upp "gänget" inne i bowlinghallen för att sedan gå till Henriksberg, tyvärr var uteterassen full så fick bli inomhus.
Jag, Tina och Rickard lirade biljard, när jag skulle gå och sätta mig vid vårat bord stod det några killar och lirade ett sådant där fotbollsspel.
Jag har aldrig fattat hur de går till, så de frågade om jag ville vara med vilket var mega kul =)
Det blev verkligen blodigt allvar fast en heldel fusk med haha =)
Efter ett tag skulle de vidare till Sticky och undrade om vi skulle haka på, Tina ville inte men jag hängde med.
Så vi tog en taxi dit, de kände bandet som skulle lira där (eller något), 2 av killarna jobbade på ett tryckeri där bandet repade eller om de hade tryckt omslaget till albumet!?! Whatever.
Så frågade jag P om de hade släppt något album så bara försvann han och kom strax tillbaka med ett album till mig *Sweet* Visade sig vara Mahirs polare som va med och lirade *coolt*
Tina berättade sen att han hade pratat om det och att de skulle spela när han var utomlands, hade för mig att det redan hade varit, small world we live in ;)
Efter deras spelning så tog jag vagnen hem till Chapmans Torg, Tina messade och sa att de va på Jeffreys så gick in för att morsa på Rickard, Birgitta och Tina en snabbis.
Nu är det sovdags efter en mycket trevligt kväll.






Kommentarer
Postat av: TINA M

det var flera månader sen jag gick upp. Du måste lova mig att när jag kommer upp till gbg så måste vi gå ut.

2008-05-24 @ 10:48:57
URL: http://tinolini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0