*Snart tillbaka*

Hoppas verkligen att jag kommer somna direkt nu ikväll och inte ligger och känner mig pigg.
I morgon är det ju jobbdags igen känns gytt att komma tillbaka och få träffa alla igen, men samtidigt känns det nästan lite nervöst haha, som 1:a dagen på jobbet =)
Fast är rätt säker på att jag kommer få ett varmt mottagande ;)
Har ju fått massa hälsningar hem under tiden jag har varit hemma och redan samma dag som olyckan hände fick jag ju massa SMS.
Är väldigt skönt med att man slipper gå upp 5.00 och istället kan gå upp efter 8.00 någon gång.
Jäkla bussar hade tänkt ta den som går här utanför som jag brukar ,skulle komma fram 9.58 då sen är det ju en bit in till jobbet från vägen, så skulle visserligen bara kanske bli 5 minuter sen men känner inte för det.
Så ska först ta vagnen 9.09 till Marklandsgatan, därifrån tar jag vagnen till Frölunda Torg och sedan en buss som går till Klangfärgsgatan.
Dags att fixa iordning lite käk till i morgon, och lägga fram lite kläder, kan ju ha mina civilkläder när jag jobbar inne =D
Återkommer i morgon om hur det var :)

*Natti Natti*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0