*18 000 kr*

Vilken underbar surprise jag fick idag när jag kom hem.
Hade fått brev från Crawford, jobbets försäkringsmojs eller vad det nu är, aja hur som helst så hade jag ju skickat in bilder på mina ärr till dom eftersom jag tydligen eventuellt kunde få ersättning för de.
Fick idag hem brev då om att deras personskadegrupp hade bedömt ärren som "klart framträdande, och att jag då var berättigad en ekonomisk ersättning.
Och hej och hå vad paff jag blev, trodde att jag skulle få som högst en tusenlapp, MEN jag fick 18 000 :- så är helt överlycklig nu =) Vadå att helgen började bra hihi*

Det bästa är att jag kan använda de pengarna till en ny spis + betala pengarna jag är skyldig för datan och ändå har 8000 kvar wohoow* Blir att sätta in på sparkontot sen *ler*
Blev verkligen sjukt paff, men jääävligt kul & bra ;)

// Tin @-}--



Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow vad skönt för dig endå:) att du fick lite tröst för olyckan:P kram!

2008-11-07 @ 18:14:15
URL: http://julkulans.blogg.se/
Postat av: Kristin

Grattis tänkte jag säga, men det kan man ju ändå inte.. Eller jo, kanske nu när olyckan redan skett. Det kunde ju bara bli bättre.. Haha försäkringsmojs, så rolig

Sköt om dig

kram

2008-11-10 @ 19:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0