*Bilderna*

Lovade ju bilder i går kväll, men här på landet är det ingen täckning på mitt mobila bredband *Morr*
Så får bli på Puttes data istället*
I dag ska vi bege oss till IKEA "igen", måste köpa en sak till farfar där, sedan ska vi till Gallerix och fixa en sak, för att sedan åka ut till Sisjön för att gå till Stadium XXL.
Vi tänkte ta lite adventsfika sen när Emelie, Affe och Puttes föräldrar kommer hem ikväll *Mys*


// Tin @-}--



*Gjorde mamma & pappas pastasoppa i går, blev as gott*



*Min jul är räddad om jag får tråkigt, här ska det pusslas*



*Ljusgran, blomma & adventsljusstake på plats*



Julgardiner, stjärna, kalenderljus & blomma på plats*

Kommentarer
Postat av: nea

Näee? jäkla vad snyggt pussel!! vill ha haha xD

Bara för det ska jag kolla på pirates 3 x)

recept på den där pastasoppan tack? =)

Nice ljusstake btw!

kram!

2008-12-01 @ 19:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0