*Gekås/Julfix/Julklappar & Shopping*

Haft fullt upp så har inte hunnit blogga något alls.
I torsdags efter jobbet åkte jag och Putte till Gekås, hittade en hel del, köpte mest julklappar till Emelie & Affe, jag köpte några till vissa personer *ler*
I går var jag på Plantagen och köpte justjärnor, måste ju ha någon julblomma så det blir lite julig stämning här hemma*
Efter att ha fixat i ordning oss åkte vi hem till mamma och pappa, det var trevligt, vi käkade fondue *Mums*
I dag åkte vi en sväng till Freeport, jag köpte en ljusstake till mitt "kalenderljus" + röda ljus till min adventsljusstake.
Hittade även ett par mjukisbrallor inne på BB-Store*
Tog en sväng till ÖB också jag har ju aldrig varit där så blev lite fynd där med, det var första och absolut inte sista gången jag var där.
Min lägenhet ser ut som ett jä*la bombnedslag så har att göra under dagen/kvällen*
Massa kassar från Ullared som inte är upp plockade, annat ja shoppat + kassar från VMO.
Slagit in Emelie & Affes julklappar med, ska ha de i min lägenhet så inte de går hemma hos de och letar upp de =)
Återkommer sen med bilder, ni måste ju se mitt julfixande ;)

// Tin @-}--


 Köpte en fin krans att ha på dörren!
 Snygga mjukisar från Freeport
 Bombnedslag 1
 Bombnedslag 2
 2 barn kommer blir glada*

Kommentarer
Postat av: nea

och jag som trodde att du inte kunde ha det stökigt :O

Du är mänsklig söta kusin! :D

2008-12-01 @ 19:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0